Sij 08 2012

Virusom oko svijeta

Objavljeno u: Zanimljivosti

Opće je poznata stvar da novinari danas traže prvenstveno senzaciju , a često u toj trci nemaju vremena ozbiljnije se pozabaviti materijom o kojoj pišu.Tako je i ova vijest osvojila naslovnice.Kao što vidite tu je naš stari poznanik Ivo Boskarol i njegvo remek djelo “Virus”.Prenosimo novinski tekst:Želim poručiti ljudima da je ovaj planet jedini koji nam je dan i ako ga uništimo, izgubit ćemo ga zauvijek mi i naši potomci, kaže diplomirani biolog, alpinist, fotograf, pilot i avanturist Matevž Lenarčič (53). On će u tri mjeseca preletjeti 100.000 kilometara u ultralakom avionu kako bi potrošio što manje goriva te tako upozorio na važnost čuvanja planeta Zemlje. Prijeći će preko sedam kontinenata, tri oceana, 120 nacionalnih parkova, Antarktike i Mont Everesta.Krenuo je u nedjelju s ljubljanskog aerodroma prema Maroku. Nastavit će prema Senegalu, a onda preko Atlantskog oceana do Amerike. Ovo mu inače nije prvo let oko svijeta jer je sličnu avanturu imao i 2004. godine.Letjet će u slovenskom avionu koji je 2011. godine osvojio NASA-inu nagradu za najbolji ekološki avion na svijetu.

Naravno senzacija je -put oko svijeta-dok o letjelici tu i tamo neki podatak. A najžešča glupost objavljena je na HTV-u gdje su majstori objavili kako će Matevž UGLAVNOM LETJETI NA VISINI OD 9000 METAR.I naravno da se iznad glave svakog zrakoplovca, bio on profić ili totalni amater, pojavi ogroman upitnik.Zar “Virus” ima kabinu pod pritiskom ??? Naravno da nema.Ali tko zna koliko gluposti tako popušimo dnevno uzimajući informaciju zdravo za gotovo.

Uglavnom što reći nego da Matevžu puno ,puno sreće žele svi članovi Aerokluba “Ivanić”.Sretno !

2 Komentar na “Virusom oko svijeta”


  1. Vjerojatno se radi o feet-ima pa će Matevž “uglavnom letjeti” na visini
    od tri kilometra gdje ima još dosta “zraka” za motor, a ipak ga je već
    toliko manje da može ići nešto brže… selski rečeno…Matevž, drži se.

    1
  2. samo jedna dopuna: ovaj avion je dobio NASA-inu nagradu 2007. i 2008., u 2011 je nagradu osvojio njihov električni Taurus G4. Da, istina da neće letjeti na 9000 m, jedino za let preko Mt Everesta ali mu za to ne treba kabina pod pritiskom nego dobro grijanje i dodatni kisik.
    Želim vama puno letenja u 2012 aMatevžu puno sreće!

    2


Vaš komentar

*